גולשים נכבדים,

לידיעתכם, החל מה- 1.6.2017 עברנו לעבוד באופן רשמי במתכונת מפוצלת – בהתאם להחלטת הממשלה. כל הנושאים שבתחום התעסוקה, עברו לאחריות שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
אי לכך, בנושאים: מעונות יום ומשפחתונים, יחסי עבודה, זכויות עובדים זרים, שוויון הזדמנויות בתעסוקה, אכיפה והסדרה בתעסוקה, שילוב אוכלוסיות מיוחדות בתעסוקה, בטיחות ובריאות תעסוקתית, רישום מהנדסים ואדריכלים, רישום הנדסאים וטכנאים, רישום חשמלאים, הכשרה מקצועית ופיתוח כ"א ומה"ט, יש לפנות למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים באמצעות: פניות הציבור- משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
בכל הנושאים שבאחריות משרד הכלכלה והתעשייה, אנו נמשיך לשרתכם נאמנה.

לתלונות בנושא צרכנות, יש לפנות לרשות להגנת הצרכן, בטל': 02-5396000 בימים א,ד בין השעות 10:00-12:00

לשירותכם, משרד הכלכלה והתעשייה מיישם טופס ומערכת ממוחשבים לניהול הצעות ופניות הציבור.
לידיעתכם, באתר האינטרנט מצוי מידע שימושי רב בנושאים הקשורים לפעילות המשרד ובין השאר ניתן גם לקבל מקבץ
של שאלות ותשובות בכלל הנושאים הנמצאים בטיפול המשרד בעמוד הבא:
בנושאים הקשורים ללשכות התעסוקה יש לפנות לשירות התעסוקה www.taasuka.gov.il
בברכה, סוזי לוי
מנהלת תחום פניות ציבור ויחסי ציבור
יחידת הפרסומים והדוברות

 תעודת זהות:
* שם פרטי:
* שם משפחה:
* דואר אלקטרוני:
* דואר אלקטרוני בשנית:
*יישוב :
*כתובת :
* טלפון:
נייד:
פקס:
חברה/ארגון:
נושא הפניה/יעד:
יחידה במשרד:
   לתשומת לבך,
  • בתלונה על חנות,או על רשת שווק, או על מעסיק - יש לציין את שמו וכתובתו של הנילון בתוכן הפנייה.
  • בפניה לרשם האגודות השיתופיות, יש לציין שם ומס' אגודה.
* תוכן הפניה:
*חובה למלא את השדות המסומנים
הכנס את הקוד המוזן למעלה:


לשרותך, מס' הטלפון של פניות הציבור: 1800-20-11-80 או 02-6662080 , בימים א-ה בין השעות 9:00 - 13:00

מוקד כללי למשרד הכלכלה:   6675*